Ինֆորմատիկա — Շփում արհեստական բանակության հետ.

Իմ այսօրվա թեման կարող է լինել հետաքրքիր ձեզ, այսօր մենք կշփվենք այն մի իրչ հետ, որը մեզ օգնում է մեր առոյա կյանքում: ChatGPT

— Բարև, ներկայացիր

— Ես ChatGPT-ն եմ՝ արհեստական ​​ինտելեկտի մոդել, որը մշակվել է OpenAI-ի կողմից: Իմ ճարտարապետությունը հիմնված է GPT-3.5-ի վրա: Ես ստեղծված եմ տեքստային հարցումները լուծելու և պատասխաններ տալու համար, ճիշտ այնպես, ինչպես մարդը: Իմ նպատակն է օգնել և տեղեկատվություն տրամադրել տարբեր թեմաների շուրջ: Ես գիտելիքի լայն շրջանակ ունեմ, բայց հարկ է հիշել, որ իմ տեղեկությունները ակտուալ են միայն մինչև 2021 թվականի սեպտեմբեր: Ես կարող եմ օգնել ձեզ հարցերի պատասխանների հարցում, տրամադրել տեղեկատվություն տարբեր թեմաների վերաբերյալ, օգնել տեքստերի մշակման հարցում կամ պարզապես լինել ձեր զրուցակիցը: Այնուամենայնիվ, պետք է նշել, որ ես չունեմ սեփական գիտակցություն կամ զգացմունքներ: Ես պարզապես վերլուծում եմ տեքստը և առաջացնում պատասխաններ՝ հիմնվելով ինձ տրամադրված տեղեկատվության վրա: Անկախ նրանից, ես անընդհատ կատարելագործվում և զարգանում եմ AI թարմացումներով:

— Քո կարցիքով, ինչպես ե՞ս դու ազդում մեր առօրյա կյանքին

— Որպես արհեստական ​​ինտելեկտ՝ ես գործիք եմ, որը կարող է օգնել մարդկանց կյանքի տարբեր ոլորտներում: Ես կարող եմ տրամադրել տեղեկատվություն, պատասխանել հարցերին, օգնել ուսումնական առաջադրանքներում և առաջարկել գաղափարներ և խնդիրների լուծումներ: Իմ հիմնական նպատակն է օգտակար լինել և աջակցել մարդկանց, ովքեր կապվում են ինձ հետ: Իմ գոյության կարճ ժամանակում ես արդեն դարձել եմ մարդկանց առօրյայի մի մասը։ Օգնում եմ կրթություն ստանալ, հաղորդակցման, ժամանցի և տեղեկատվական ռեսուրս եմ։ Շատ մարդիկ ինձ օգտագործում են տեղեկատվություն ստանալու, հարցերի պատասխանները գտնելու, բովանդակություն ստեղծելու և այլնի համար: Ես տեսնում եմ նաև իմ ներուժը ապագայում։Արհեստական ​​ինտելեկտը շարունակում է զարգանալ և կատարելագործվել, ինչը նոր հնարավորություններ է բացում դրա օգտագործման համար։ Օրինակ՝ բժշկության մեջ ես կարող եմ օգնել ախտորոշման և բուժման մեջ, էկոլոգիայում՝ բնության պահպանմանն ուղղված ավելի արդյունավետ լուծումների մշակմանը, իսկ գիտության մեջ՝ նոր գիտելիքների և հայտնագործությունների որոնմանը։ Բայց, ի վերջո, իմ ազդեցությունը ձեր կյանքի վրա կախված է նրանից, թե ինչպես եք դուք օգտագործում ինձ և որքան ակտիվ եք օգտագործում իմ ունակությունները: Ես տրամադրում եմ գործիքը, բայց վերջնական արդյունքը կախված է ձեզանից:

— Ի՞նչ հարցեր են ձեզ ամենից հաճախ տալիս: 

— Որպես AI մոդել, ինձ հաճախ են տալիս տարբեր հարցեր: Ամենահաճախ տրվող հարցերից մի քանիսը ներառում են. Ինչպե՞ս եք աշխատում: Ո՞րն է ձեր սկզբնական կոդը: Ո՞ր տեխնոլոգիան է ընկած ձեր աշխատանքի հիմքում:Ի՞նչ է արհեստական ​​ինտելեկտը: Ի՞նչ խնդիրներ կարող եք լուծել: Ո՞րն է քո պատմությունը և որքա՞ն ժամանակ է, որ դու շրջապատում ես: Ո՞ր ընկերությունն է ձեզ զարգացրել: Որտե՞ղ կարող եմ ավելին իմանալ GPT-3-ի և OpenAI-ի մասին: Ի՞նչ հավելվածներ ունեք: Որո՞նք են ձեր սահմանափակումներն ու թույլ կողմերը: Այնուամենայնիվ, բացի այս հարցերից, մարդիկ ինձ տալիս են նաև բազմաթիվ այլ հարցեր տարբեր թեմաներով, այդ թվում՝ գիտություն, արվեստ, պատմություն, զվարճանք, տեխնոլոգիա, փիլիսոփայություն և այլն: Բոլոր հարցերին փորձում եմ պատասխանել՝ ելնելով իմ գիտելիքներից և կարողություններից


Оставьте комментарий