Կատուն ու մուկը

cat of mouseՄի անգամ կատուն ման էր գալիս փողոցով մեկ էլ տեսավ մուկը ընկել է իր հետևից: Բռնեց և մուկը ասաց.
-Ինձ մի կեր, ինչ կուզես, կանեմ և կատուն ասաց.
-Ինձ բեր մեծ պանիր: Մուկը գնում է և ասում.
-Հիմա ես որտեղից պանիր գտնեմ և հիշում է, որ իր ընկերոջ հարը պանիր վաճառող է: Ես կգնամ նրա մոտ և կասեմ ամենամեծ պանիրը տա, որ տանեմ տամ այդ կատվին, որ ինձ հանգիստ թողի: Ես գնացի պանիր վաճառողի մոտ և ասացի.
-Ինձ կտաք ամենամեծ պանիրը և վաճառողը տվեց: Ես տարա, պանիրը տվեցի այդ կատվին և ինձ բաց

Cat and mouse

Once the cat was in the street, he saw a mouse falling behind him. He caught it and said:»Do not feed me, I’ll do whatever you want, and the cat said,- Bring me a great cheese. The mouse goes and says:»Do not feed me, I’ll do whatever you want, and the cat said,
— Bring me a great cheese. The mouse goes and says:
«Hayern Aysor»: Where can I find cheese and remember that his friend is a cheeseburger? I will go to him and tell him to give me the biggest cheese that I will give to the cat that will leave me alone. I went to the cheese seller and said,
«You give me the biggest cheese and the seller.» I took the cheese and gave it to me.


Оставьте комментарий